Хоча безпосереднє завдання ветеринарних клінік – лікування тварин та профілактика їх захворювань, діяльність таких установ передбачає й інші справи, необхідні для життєдіяльності установи. Правильна організація бізнес-процесів дає змогу зосередитися на обслуговуванні клієнтів, зробити його якіснішим та більш орієнтованим на їх потреби. Для цієї мети активно використовується відповідне програмне забезпечення – так, CRM ENOTE розроблене та адаптоване спеціально для ветеринарних центрів. У таких систем є численні функції, що суттєво спрощують повсякденні завдання:
- Робота з клієнтами – зручний запис на візит до лікаря, інформування про графік роботи, спеціалістів, розсилання оповіщень нагадувань, розрахунок із клієнтами після відвідування клініки. Це додає зручності роботі персоналу та клієнтам.
- Ведення електронної карти тварини. Програма для ветклініки ENOTE зберігає в електронному форматі всю історію відвідувань, анамнез, результати обстежень та процедур, призначене лікування, без ризику втрати даних. Лікар володіє повною інформацією, ефективніше веде лікування – без паперової роботи більше часу приділяється тварині та її проблемі.
- Облік складу. Завдяки цій функції наявна завжди актуальна інформація щодо залишків медикаментів та матеріалів, їх терміну придатності. Інвентаризація проводиться зі швидким визначенням нестачі та зайвих одиниць. Програма обліку для ветклінік здійснює розрахунок мінімально допустимих залишків, для забезпечення ефективної діяльності клініки без затримок через нестачу ліків та витратного матеріалу.
- Фінансові показники. В програмі відображаються поточні витрати, взаєморозрахунки з персоналом та постачальниками, розраховується заробітна плата працівників, прибуток та рентабельність, фінансова статистика.
З системою управління легко проводиться маркетинговий аналіз, оскільки можна дізнатися, які клієнти відвідують клініку, які послуги найбільш запитувані, хто з працівників приносить найбільший прибуток, яка реклама дає хороший ефект.
Чим вигідна автоматизація ветеринарних клінік: плюси від впровадження систем управління
Комплексне програмне рішення надає цілковитий контроль над усіма важливими процесами у клініці. CRM надає можливість зберігання всіх даних про клієнтів та їх тварин в одному місці, що забезпечує легкий доступ до історії хвороб, запитуваних послуг та попередніх візитів. Таким чином, значно спрощується підготовка до приймання та підвищується якість обслуговування.
Електронний запис та взаємодія з клієнтами сприяє економії часу, так що медперсонал може ефективніше ним розпоряджатися, концентруючись на найголовніших справах. Електронний кабінет для кожного працівника (медиків, бухгалтерів, працівників складу та ін.) позбавляє необхідності займати робочі години рутинними завданнями.
Програма обліку забезпечує максимально раціональне розпорядження ресурсами, запобігає невиправданим витратам. При цьому хмарний сервіс не вимагає великих вкладень для його використання. Програма розміщена на віддаленому сервері, за технічне обслуговування повністю відповідають спеціалісти компанії, яка надає систему. Працівники технічної підтримки завжди готові допомогти розв’язати питання, які виникли у користувачів, у потрібний момент. Все це входить у загальну вартість тарифу.